قوانین
شرایط و قوانین استفاده از تمامی خدمات و محصولات سپهر سبز
شرایط و قوانین استفاده از تمامی خدمات
و محصولات سپهر سبز
تاریخ آخرین تغییرات: 1403/06/17
طرفین
توافقنامه
این توافقنامه مابین سپهر سبز
خاورمیانه (سهامی خاص) كه در این توافقنامه “سپهر سبز” نامیده میشود از
یك طرف و شما (وكیل، نماینده، وارث و جانشین شما) كه در این توافقنامه “مشترك” و یا “کاربر”
و یا “مشتری” و یا “خریدار” نامیده میشود از طرف دیگر، تنظیم
شده و قابلاجرا میباشد. ورود به سایت سپهر سبز ،خرید هر یک از خدمات و یا محصولات سپهر سبز ، استفاده از
هر یک از سرویس های رایگان و غیر رایگان سپهر سبز و یا انجام هرگونه معامله ، تعامل و یا تراکنش با سپهر سبز و تمامی
زیرمجموعههای سپهر سبز مستلزم پذیرش تمامی بخشهای این شرایط و قوانین بوده و در صورتی که شما با بخش و
یا تمامی این شرایط و قوانین موافق نمیباشید باید از وب سایت سپهر سبز خارج شده و دیگر به آن بازنگردید و
هیچکدام از سرویس های سپهر سبز را استفاده ننموده و هیچ یک از محصولات و خدمات سپهر سبز را خریداری
ننمایید. در صورت خرید و یا سفارش هر کدام از
محصولات و خدمات سپهر سبز شما این شرایط و قوانین را پذیرفتهاید.
این توافقنامه و قرارداد با توجه به
ماده ۱۰ قانون مدنی و مواد مرتبط در
قانون تجارت الکترونیک از هر حیث تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. این توافقنامه و قرارداد به
تایید طرفین رسیده است. کاربر به صراحت اعلام می دارد که تمامی این توافقنامه را به طور کامل مطالعه نموده و با ورود
به سایت و یا پرداخت مبلغ و یا عضویت در سایت، تمامی این شرایط و قوانین را به صورت کامل پذیرفته و به صورت
الکترونیکی آنرا امضا نموده است و بر اساس قوانین حاکم بر تجارت الکترونیک نیازی به اخذ امضاء فیزیکی از وی وجود
ندارد و وی تنها یک نسخه از این شرایط و قوانین چاپ نموده و نزد خود نگهداری می نماید.
بر اساس ماده ۱۰ قانون مدنی و قانون تجارت
الکترونیک، کاربر قرارداد فیمابین را به صورت الکترونیکی امضا نموده است در نتيجه آثار آن حاكم بر اراده طرفين مي
باشد. کاربر مادامی که از هر یک از محصولات و خدمات سپهر سبز استفاده می نماید موظف به پذیرش و اجرای این توافقنامه
و قرارداد می باشد.
توافقنامه
مشترك متعهد میشود كه تمامی
بندها و شرایط این توافقنامه را رعایت نماید. چنانچه خدمات و یا محصولات سپهر سبز را
تهیه نماید، این توافقنامه باید به طور كامل و تا زمانی كه از خدمات و محصولات استفاده میکند و از مزایای آن
بهره میبرد، اجرا شود. چنانچه مشترك در استفاده از محصولات و خدمات سپهر سبز انصراف دهد، هیچ وجهی از سوی سپهر
سبز مسترد نمیگرددمشترك میپذیرد كه در صورت تمایل به قطع استفاده از خدمات سپهر سبز مسئول خواهد بود كه
این موضوع را به سپهر سبز اطلاع دهد.
منابع سرور
هر وب سایت که بیش از حد متعارف از
منابع سرور (مانند CPU، Ram ،HDD و پهنای باند یا شبکه) استفاده کند متوقف خواهد شد و کاربر
موظف خواهد بود میزان مصرف سرویس خود را از منابع سرور تا حد استاندارد کاهش دهد تا سرویس کاربر مجدد فعال
گردد. سپهر سبز بسته به شرایط سرور
تعیینکننده حدود متعارف استفاده از منابع سرور خواهد بود به این صورت که هیچگاه سرویس کاربر نباید باعث
ایجاد اختلال در سرور و یا ایجاد کندی و یا کاهش کیفیت سرویس کاربران دیگر بر روی آن سرور گردد. همچنین هر وب سایت
یا سرویسی که بدین شکل موجب اختلال در کارایی و یا سرعت سرور یا شبکه شود تا زمان رفع این مورد متوقف خواهد
شد. سپهر سبز در تمامی موارد این موضوع را
با اخطار قبلی انجام میدهد تا وب سایت کاربر متوقف نگردد اما در مواردی که این موضوع باعث ایجاد اختلال در
سرور و یا کاهش کیفیت و یا سرعت سرویس کاربران دیگر موجود بر روی آن سرور گردد سپهر سبز بدون اخطار قبلی سرویس کاربر
را برای بیست و چهار ساعت متوقف خواهد نمود و سپس اخطارهای لازم را برای کاربر ارسال مینماید تا کاربر نسبت به
رفع مشکل وب سایت خود اقدام نماید. در صورت تکرار این موضوع سرویس کاربر به طور کامل و برای همیشه قطع خواهد
شد.
خبرنامه، ایمیلهای گروهی، ایمیلهای
تبلیغاتی و اسپم
ارسال ایمیل انبوه از سرویس های سپهر
سبز ممنوع است. منظور از ایمیل انبوه ارسال ایمیل با تعداد بیش از کاربرد متعارف یک کاربر معمولی اینترنت در روز
میباشد . ارسال ایمیل تبلیغاتی حتی برای یکبار از تمامی سرویس های سپهر سبز ممنوع است. ارسال هرگونه
ایمیل تبلیغاتی یا گروهی، صرف نظر از باری که بر روی میل سرور ایجاد میکند ممنوع میباشد. همچنین هر وب
سایت نمیتواند بیش از پانصد ایمیل در روز ارسال کند و این ایمیلها به هیچ عنوان نباید شامل
ایمیلهای (تبلیغاتی ، خبرنامه ، اطلاعرسانی جمعی یا گروهی یا عمومی و یا انفرادی ) باشد. سرویس متخلف
بلافاصله و برای همیشه قطع خواهد شد. در مواردی که سرویس کاربر نیاز به تعداد بیش از پانصد ایمیل در روز دارد این
موضوع حتماً باید قبلاً به تأیید سپهر سبز رسیده باشد. کاربر میپذیرد سپهر سبز تنها مرجع تعیین کاربرد متعارف
مورد بحث در این ماده میباشد.
انتقال
به غیر
مشتریان نمیتوانند پیش از دریافت
مجوز كتبی از شرکت سپهر سبز، بخشی یا تمام حقوق یا تعهدات خود نسبت به این توافقنامه و یا هر یک از محصولات و خدمات
سپهر سبز را به دیگری واگذار نموده یا وكالت دهند. به طور کل انجام هرگونه نقل و انتقال محصولات و خدمات سپهر سبز
نسبت به عین ، بخش و یا منافع آن به هر طریق شامل انتقال قطعی ، رهنی ، اجارهای ، شرطی ، صلح حقوق ، اقرار ،
وکالت ، وصیت و حق تقسیم اموال تنها با اجازه کتبی سپهر سبز امکانپذیر میباشد. در صورت انجام هر نوع نقل
و انتقال بدون اجازه کتبی سپهر سبز نقض این تعهدنامه رخ داده است و دریافتکننده محصولات و خدمات دارای
هیچگونه حقی نبوده و کاربر انتقالدهنده مسئول خواهد بود.
اطلاعات صحیح
مشترك موافقت مینماید اطلاعات
صحیح در اختیار سپهر سبز قرار دهد و سپهر سبز برای برقراری هرگونه ارتباط با مشترك از اطلاعات ارائهشده توسط
مشترك استفاده نماید چنانچه اطلاعاتی كه ارائه میدهد نادرست، مبهم یا ناقص باشد و یا سپهر سبز شبهه ای در مورد
نادرست بودن، مبهم بودن، ناقص بودن و یا دقیق نبودن اطلاعت شما داشته باشد سپهر سبز به صلاحدید خود مجاز خواهد بود
خدمات مشترك را قطع و حساب وی را مسدود نماید. در صورتی که کاربر از ابتدا اطلاعات ناصحیح و یا ناقص وارد نماید نقض
شرایط این توافقنامه رخ داده است و هنگامی که سپهر سبز از این امر آگاهی یابد سرویس کاربر را برای همیشه قطع خواهد
شد و کاربر حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. سپهر سبز بنا به صلاحدید خود ممکن است از یک کاربر درخواست تأیید
هویت نماید در این حالت کاربر موظف میباشد نسبت به ارسال تصویر برابر اصل مدارک هویتی خود و تأیید هویت و
مشخصات محل سکونت بر اساس نوع درخواست تأیید هویت و محل سکونت اقدام نماید در غیر این صورت تا زمان تأیید هویت و محل
سکونت کاربر حساب وی و تمامی خدمات مرتبط با آن معلق خواهد شد. به طور کل کليه خريداران موظف به ارائه اطلاعات هويتي
خود شامل کپي شناسنامه ،کپي کارت ملي براي اشخاص حقيقي ودرخواست شخص حقوقي همراه با کپي روزنامه رسمي آخرين تغييرات،
به شرکت مي باشند. در صورتیکه شرکت، در هنگام تکمیل فرآیند خرید وبه جهت تسهیل وتسریع امور اقدام به دریافت وکنترل
این مدارک ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای شرکت محفوظ بوده وبا عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به
شرکت، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده خریدار خواهد بود.
شرکت مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضاﺀ خریداران ونمایندگان آنها ندارد و خریدار موظف می باشد اطلاعات تماس خود را
همیشه بروز نگهدارد.
خريدار اذعان مي نمايد که کليه اطلاعات
هويتي ارائه شده و آدرسها وشماره تماس و امثالهم صحيح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران مي
کوشد. شرکت حق دارد هر زمان که نياز به کنترل اين اطلاعات داشته تصوير برابر اصل اين اطلاعات را از خريدار دريافت
نمايد. شرکت حق دارد تا تکميل اطلاعات صحيح و مستند نسبت به تعليق سرويس اقدام نمايد.
مشترك متعهد میشود كه تمامی
بندها و شرایط این توافقنامه را رعایت نماید. چنانچه خدمات و یا محصولات سپهر سبز را تهیه نماید، این توافقنامه باید
به طور كامل و تا زمانی كه از خدمات و محصولات استفاده میکند و از مزایای آن بهره میبرد، اجرا شود.
چنانچه مشترك در استفاده از محصولات و خدمات سپهر سبز انصراف دهد، هیچ وجهی از سوی سپهر سبز مسترد نمیگردد (به
استثنای موارد بند ۴۵ این توافقنامه). مشترك
میپذیرد كه در صورت تمایل به قطع استفاده از خدمات سپهر سبز مسئول خواهد بود كه این موضوع را به سپهر سبز
اطلاع دهد.
امنیت
حساب
مشترك متعهد میگردد كه محرمانه
بودن كلمه عبور و اطلاعات حسابهای خود در سپهر سبز را حفظ نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی كه به وسیله حساب
مشترك انجام گیرد به عهده خود مشترك است. چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد کاربر باید سریعاً به
سپهر سبز اطلاع دهد. بدیهی است سپهر سبز هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان كه بر اثر استفاده فرد
دیگری از كلمه عبور و یا حساب مشترك با و یا بدون اطلاع مشترك انجام شده نمیپذیرد. مشترك میبایست به دلیل امنیتی
اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام كاربری و
كلمه عبور خود احتیاط نماید. لازم به یادآوریست که دسترسی غیرمجاز افراد دیگر به حساب کاربر میتواند منجر به
خسارات جبران ناپذیری گردد زیرا حسابهای کاربر در سپهر سبز دارای دسترسیهایی میباشند که
میتوان از طریق آنها سرویس را به طور کامل حذف کرد و یا تغییر داد و یا به طور کامل به خارج از سپهر سبز
انتقال داد که در این حالتها دیگر و تحت هیچ شرایطی نمیتواند تغییرات انجامشده را به حالت اول
بازگرداند و یا سرویس کاربر را مجدد فعال نمود.
تهدید
علیه سپهر سبز
چنانچه استفاده مستقیم و یا غیرمستقیم
مشترك از محصولات و خدمات سپهر سبز منجر به اقدام و یا تهدید قانونی مستقیم و یا غیرمستقیم علیه سپهر سبز گردد، سپهر
سبز مجاز خواهد بود بدون در نظر گرفتن نتیجه این اقدامات به ادامه سرویسدهی به مشترك خود خاتمه
دهد.
مالكیت
معنوی
كلیه حقوق و منافع محصولات و خدمات
مربوط به مالكیت معنوی سپهر سبز متعلق به سپهر سبز است. مشترك موافقت میکند كه هیچ سود یا امتیازی در این
مالكیت معنوی به وی منتقل نمیشود و متعهد میشود كه هیچگونه ادعا و درخواستی درباره سود خدمات و
محصولات نخواهد كرد. مشترك درك و موافقت میکند كه كلیه محتویات و موارد موجود در این موافقتنامه، سایر
رویهها و وب سایت سپهر سبز مانند سایر حقوق و قوانین مالكیت تحت حفاظت قوانین مختلف حق نشر، حق امتیاز و علامت
تجاری در جمهوری اسلامی ایران میباشد و سپهر سبز صادرکننده امتیاز آن صریحاً تمامی حقوق مربوط به چنین مواردی
را برای خود محفوظ میدارد، همچنین مشترك درك و موافقت نموده است كه از هرگونه استفاده از بندهای شرح
دادهشده در بالا به هر نحو بدون داشتن اجازه صریح كتبی از سپهر سبز یا صادركننده امتیاز آن منع شده است.
هیچگونه امتیاز یا حقی تحت هرگونه حق نشر، امتیاز، علامت تجاری، علامت خدماتی یا حق مالكیت یا پروانه دیگر به
وسیله این توافقنامه به مشترك واگذار نشده است
ضامن
تعهدات
مشترك یا هر شخص دیگر كه به نمایندگی
از مشترک این توافقنامه را با عمل ورود به سایت سپهر سبز یا تهیه هر یک از سرویس های سپهر سبز یا انجام هرگونه
معامله و یا تراکنش با سپهر سبز و یا عمل تأیید در مراحل خرید، به صورت الكترونیكی امضا مینماید، بدین وسیله
اعلام میكند و متعهد میشود كه داری حقوق، اختیارات و اعتبار لازم برای اجرای مفاد این توافقنامه
میباشد و هیچ یك از حقوق و مزایای این توافقنامه را به شخص دیگر انتقال نخواهد داد. همچنین متعهد
میشود كه ۱۸ سال یا بیشتر سن دارد و یا وكیل قانونی
وی این شرایط را دارد و به جانشینی وی این قرارداد را امضاء خواهد كرد و تضمین مینماید تمامی مفاد این قوانین
را مطالعه نموده و درک کرده است
پرداخت
غرامت
مشترك توافق میكند كه از سپهر
سبز در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب و یا هزینه شامل حقالوکاله كه ناشی از ادعا، عملكرد و یا تقاضای شخص
ثالث در ارتباط با مشترك (شامل نمایندگان مشترك و یا هر فرد دیگر كه از اشتراك، محصولات یا خدمات مشترك با و یا بدون
اجازه مشترك، استفاده از خدمات و محصولات كه مشترك از سپهر سبز خریداری نموده است) و یا نقض مفاد توافقنامههای
موجود در این توافقنامه باشد، محافظت كرده و غرامات اجتماعی را پرداخت نماید. علاوه بر این مشترك موافقت
مینماید كه از سپهر سبز در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب یا هزینه شامل حقالوکاله كه ناشی از نقض
ضمانتها ذكر شد و در این توافقنامه به هرگونه عملكرد خلاف از جانب مشترك، هر ادعایی مبنی بر اشتراك شما به
كپیرایت ، علامت تجاری، حق مالكیت معنوی شخص دیگر باشد محافظت كرده و غرامات احتمالی را بپردازد. این غرامات
علاوه بر غرامتهایی است كه مشترك از طرف خود پرداخت مینماید.
کاربر موافقت میکند كه در هر
شرایطی سقف خسارات اثباتشده توسط مرجع رفع اختلاف شامل مراجع قضایی و یا هر مرجع رفع اختلاف دیگر به نفع کاربر
برای هر یک از انواع سرویس ها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط کاربر به سپهر سبز بوده و شرکت
هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ تحت هیچ شرایطی نخواهد داشت. تمامی مشتریان ،
کاربران و مشترکان سپهر سبز موظف به پذیرش این ماده بوده و در صورت عدم پذیرش هرگز نباید هیچکدام از محصولات و
یا خدمات سپهر سبز را تهیه نمایند.
در صورتی که سرویس کاربر به دلیل فنی
برای مدت بیش از ۲۴ ساعت قطع باشد به ازای
هر ۲۴ ساعت یک روز به انتهای سرویس
کاربر اضافه میگردد. این افرایش پس از ارسال درخواست الکترونیکی کاربر انجام خواهد شد. در صورتی که قطعی سرویس
کاربر به دلایل غیر فنی از جمله نقض شرایط سرویس سپهر سبز و یا فسخ یک طرفه سرویس کاربر توسط سپهر سبز و یا هر دلیل
غیر فنی دیگر رخ داده باشد این شرایط برپا نخواهد بود. سپهر سبز تنها مرجع تشخصی فنی و یا غیر فنی بودن قطعی
میباشدمشترك متعهد میگردد كه محرمانه بودن كلمه عبور و اطلاعات حسابهای خود در سپهر سبز را حفظ
نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی كه به وسیله حساب مشترك انجام گیرد به عهده خود مشترك است. چنانچه استفاده غیرمجاز و
یا ناقض امنیت صورت بگیرد کاربر باید سریعاً به سپهر سبز اطلاع دهد.بدیهی است سپهر سبز هیچگونه مسئولیتی در
قبال هرگونه ضرر و زیان كه بر اثر استفاده فرد دیگری از كلمه عبور و یا حساب مشترك با و یا بدون اطلاع مشترك
انجامشده نمیپذیرد.مشترك میبایست به دلیل امنیتی اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن
نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام كاربری و كلمه عبور خود احتیاط نماید. لازم به
یادآوریست که دسترسی غیرمجاز افراد دیگر به حساب کاربر میتواند منجر به خسارات جبران ناپذیری گردد زیرا
حسابهای کاربر در سپهر سبز دارای دسترسیهایی میباشند که میتوان از طریق آنها سرویس را
به طور کامل حذف کرد و یا تغییر داد و یا به طور کامل به خارج از سپهر سبز انتقال داد که در این حالتها دیگر و
تحت هیچ شرایطی نمیتواند تغییرات انجامشده را به حالت اول بازگرداند و یا سرویس کاربر را مجدد فعال
نمود.
اقدام
قانونی علیه سپهر سبز
کاربران سپهر سبز تعهد مینمایند
چنانچه شكایتی علیه سپهر سبز در حال اجرا یا ارسال داشته باشند قبل از اقامه دعوی ابتدا به صورت کتبی و از طریق
ارسال یک نامه با امضاء کاربر به همراه تصویر کارت ملی از طریق پست سفارشی به آدرس دفتر مرکزی سپهر سبز را از این
موضوع مطلع گردانند و سپهر سبز فرصت دارد طی حداکثر ۲۰ روز کاری پس از دریافت نامه
مذکور تلاش نماید تا شاید بتواند از طرق فنی و غیر فنی مورد کاربر را رفع نماید. قصور از جانب مشترك در مورد ارسال
این اطلاعیه به سپهر سبز به منزله نقض موارد این توافقنامه خواهد بود و بر اساس شرایط نقض توافقنامه اقدام خواهد شد.
همچنین هیچ روشی غیر از پست سفارشی جهت این اطلاعیه مورد قبول نمیباشد.
قوانین
حاكم،محل دادرسی ، عدم اجازه شكایت
در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف،
خریدار موظف است بر اساس ماده (اقدام قانونی علیه سپهر سبز) بدوا نسبت به اعلام موضوع به سپهر سبز اقدام نموده تا
موضوع مورد رسیدگی واقع گردد. در صورت بروز هرگونه اختلاف فی مابین شرکت و مشتری در تفسیر قرارداد، اختلافات ناشی از
اجرای مفاد قرارداد و غیره قبل از مراجعه به مراجع قضایی از طریق مرجع داوری حلوفصل خواهد شد. ضمنا خریدار
تعهد می نماید نظر داور را به عنوان حکم مرضی الطرفین پذیرفته و حق هرگونه شکایت و یا درخواست حکم و یا اعتراض و یا
ادعاء به سایر مراجع را ﺟﺰﺋﺎً و ﮐﻼً از خود ﺳﻠﺐ و اﺳﻘﺎط ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ.
همچنین مشترك مجاز نخواهد بود در
مسائلی كه در این توافقنامه مطرح شدهاند شكایتی به مراجع ذیصلاح ارائه دهد.
ابلاغ
های قانونی
كلیه ابلاغها و اعلانات عمومی
سپهر سبز در وبسایت اعلام خواهند شد. اخطارهای مربوط به نقض شرایط سرویس به پست الكترونیك مشترك ارسال
میشوند. اعلانات و ابلاغهای کاربر به سپهر سبز تنها از طریق ثبت تیکت در پرتال کاربری شخص کاربر در
سیستم های سپهر سبز مورد پذیرش می باشد. در تمامی موارد عدم دریافت ایمیل و یا پیام الکترونیکی و یا تیکت ناحیه
کاربری ارسال شده توسط سپهر سبز به کاربر توسط کاربر پذیرفته نمی باشد.
آدرس اعلامی کاربر در پرتال شرکت،
اقامتگاه قراردادی وی و تابع مقررات ماده ۱۰۱۰ قانون مدنی و قسمت اخیر
ماده ۷۲ قانون آیین دادرسی مدنی می
باشد.
تمامی اطلاعرسانیهای شرکت
سپهر سبز در رابطه با سرویس مورد تقاضای مشتری و غیره با ارسال اطلاعیه به ایمیل شخصی مشتری ثبت شده در پرتال و یا
پیام الکترونیکی و یا تیکت ناحیه کاربری وی در سیستم های سپهر سبز صورت می گیرد که ملاک عمل خواهد بود و مشتری با
امضاء این قرارداد نسبت به این موضوع کسب اطلاع نمود.
عناوین
عناوین موجود در این توافقنامه جنبه
تفسیری دارند و چنانچه تضادی بین عناوین و مفاد توافقنامه وجود داشته باشد، مفاد قرارداد میبایست مرجع عملكرد
قرار گیرند.
توافقنامه
كامل
توافقنامه حاضر شامل رویهها و
توافقنامههایی كه در این قسمت اشاره شده (مانند رویه حل اختلافات) به عنوان قرارداد كامل و تنها قرارداد بین
مشترك و سپهر سبز برای محصولات و خدمات سپهر سبز تلقی میگردد.
وضعیت
اضطراری
سپهر سبز همه تلاش خود را برای پایدار
نگهداشتن خدمات و محصولات انجام میدهد با این همه مشكلات فنی و غیر فنی خاص و سایر عوامل خارج از كنترل
سپهر سبز هر از چند گاهی ممكن است منجر به وقفه در سرویسدهی سپهر سبز گردند. مشترك موافقت مینماید سپهر
سبز را برای نتایج این وقفهها مسئول نداند.
خسارت و رفع مسئولیت
سپهر سبز تعهد مینماید تمامی
خدمات ذکرشده در وب سایت را به کاربر ارائه دهد. تمامی خدمات سپهر سبز به همان شکلی که
هستند (
AS IS ) ارائه
میشوند و هیچگونه گارانتی(ضمانت) صریح و ضمنی (اضافه بر مواردی که در وب سایت قید گردیده) شامل
آنها نمیگردد. ضمناً هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بیعیب بودن، عدم قطعی،
امنیت کامل و … ارائه نمیشود. همه ضمانتهای غیر کتبی در مورد سرویس های سپهر سبز که توسط کارکنان
یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار میباشند. سپهر سبز هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس
خود به هر نحو نمیپردازد. سپهر سبز تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی نخواهد بود.
کاربر موافقت میكند كه در هر
شرایطی سقف خسارات اثباتشده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هر یک از انواع سرویسها حداکثر معادل هزینه
ریالی پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ
نخواهد داشت. تمامی مشتریان ، کاربران و مشترکان سپهر سبز موظف به پذیرش این ماده بوده و در صورت عدم پذیرش هرگز
نباید هیچکدام از محصولات و یا خدمات سپهر سبز را تهیه نمایند. تمامی موارد مرتبط با کاربران شامل محتوای وب
سایت کاربران، نحوه استفاده آنها از خدمات سپهر سبز و اطلاعات و دادههای استفادهشده توسط کاربران
و به طور کل تمامی مواردی که توسط کاربران اقدام شده باشد به عهده کاربر بوده و هیچ شخص ثالثی حق اقدام قانونی علیه
سپهر سبز را ندارد و در صورت لزوم اقدام قانونی تنها علیه کاربر باید انجام شود بدیهی است مسئولیت تمامی عملیاتی كه
از طریق حساب مشترك و یا خدمات در اختیار کاربر انجام میگیرد، چه به وسیله خود مشترك و چه به وسیله جانشین و
نماینده وی و یا افراد متفرقه و یا به هر طریق دیگر، به عهده مشترك میباشد. سپهر سبز از پذیرفتن مسئولیت
هرگونه فعالیت انجامشده در حساب مشترك با و یا بدون اجازه مشترك خودداری میکند.
بکاپ داده ها
سپهر سبز در تمامی سرویس های خود اقدام
به تهیه نسخه پشتیبان از کل سرور (نه یک کاربر خاص) به صورت دورهای مینماید.این دورهها ممکن است
هفتگی، ماهانه، چند ماه یکبار و یا سالانه انجام پذیرد اما این نسخه پشتیبان صرفاً جهت عملیات داخلی سپهر سبز
می باشد و ممکن است شامل داده های یک کاربر خاص نباشد. تمامی کاربران میپذیرند به طور کلی مسئولیت بکاپ(نسخه
پشتیبان) اطلاعات با خود آنان بوده و همه
کاربران میبایست پشتیبان کلیه اطلاعات خود را در جایی خارج از تجهیزات و سرورهای سپهر سبز نگهداری نمایند تا
در صورت نیاز از آن استفاده نمایند. در صورت بروز هر مشکل مسئولیت به عهده کاربر خواهد بود و کاربر موظف است اطلاعات
را از پشتیبانهای تهیهشده توسط خودش که در خارج از سرورهای سپهر سبز نگهداری مینماید بازگرداند.
این ماده شامل تمامی سرویس های سپهر سبز بدون استثنا خواهد بود و حتی در صورتی که در ویژگیهای یک سرویس بک آپ
گیری هم قید گردیده باشد صرفاً جنبه بک آپ گیری داخلی سپهر سبز را دارد مشتری نمیتواند از آن استفاده نماید و
شامل این ماده خواهد بود و کاربر آن سرویس نیز موظف به تهیه بک آپ میباشد. هیچ دلیل فنی و غیر فنی برای عدم
تهیه نسخه پشتیبان از کاربر پذیرفته نیست و عدم همکاری و یا مشکل فنی نمیتواند دلیل عدم تهیه بک آپ توسط کاربر
باشد. در صورتی که کاربر به هر دلیل امکان تهیه نسخه پشتیبان خارج از سرویس های سپهر سبز را ندارد باید فوراً
استفاده از سرویس را متوقف نماید و در صورت ادامه استفاده از سرویس مسئولیت مشکلات احتمالی به عهده کاربر خواهد بود.
کاربر موظف میباشد از سالم بودن و کامل بودن بک آپ تهیهشده توسط خودش در خارج از سرویس های سپهر سبز
اطمینان حاصل نماید و در صورت خراب بودن و یا ناقص بودن بک آپ تهیهشده توسط کاربر مسئولیت به عهده سپهر سبز
نخواهد بود. در صورتی که امکان بازگرداندن اطلاعات کاربر از بک آپ های سپهر سبز موجود باشد این عمل با دریافت هزینه
انجام خواهد شد و در صورتی که به هر دلیل امکان بازگرداندن اطلاعات کاربر از نسخههای پشتیبان سپهر سبز وجود
ندارد هیچ مسئولیتی متوجه سپهر سبز نخواهد بود.
ضمنا با توجه به محدودیت آی پی
سرورهایی که بیش از 5 روز از تاریخ انقضای آنها گذشته باشد، حذف می شوند.
استفاده غیر
قانونی
کاربران متعهد میشوند تمامی
قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران را رعایت نمایند. به طور کل سرویسهای سپهر سبز میبایست در جهت مقاصد
قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیماً
به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد میتواند شامل مواد زیر
باشد (البته محدود به مواد زیر نیست)قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز
استفاده غیر مجاز از علائم تجاری
دیگران
استفاده غیر مجاز از لوگو های
دیگران
اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا
کشور
انتشار اکاذیب علیه دیگران
کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه
عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود
سایتهای فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی
استفاده از سرویسها یا تجهیزات سپهر
سبز برای ایجاد یا ارسال ویروسها، کرمها یا تروجان های اینترنتی ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش برای
ایجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است.
بازگشت
پول
سپهر سبز تحت هیچ شرایط پول
پرداختشده برای یک محصول و یا خدمت و یا اعتبار ریالی را باز نمیگرداند و هرگونه ضمانت کتبی و شفاهی در
این زمینه باطل میباشد. تنها سرویس میزبانی(هاستینگ) سپهر سبز
دارای یک هفته مهلت بازگشت وجه میباشد و مشتری موظف میباشد در طول این مهلت سرویس هاستینگ خود را به
صورت کامل مورد بررسی و آزمایش قرار دهد و در صورت عدم رضایت از سرویس به هر دلیل طی یک هفته از تاریخ سفارش اقدام
به لغو سرویس هاستینگ خود نماید تا پس از کسر کسورات مندرج در سایت مبلغ پرداختی مشتری به وی عودت داده شود. بدیهی
میباشد که پس از گذشت این مهلت به هیچ عنوان و دلیل سرویس هاستینگ قابل لغو نبوده و هیچ مبلغی به کاربر عودت
داده نخواهد شد. همچنین در رابطه با انواع دیگر سرویس های سپهر سبز مانند ثبت دامنه و یا تبلیغ در گوگل با توجه به
ماهیت آنها قابل لغو و عودت وجه نبوده و مشتری موظف میباشد قبل از سفارش و پرداخت به طرق مختلف از
ویژگیهای سرویس مطلع گردد و پس از تکمیل سفارش هیچگونه امکان بازگرداندن وجه وجود ندارد و مسئولیت این
مورد به عهده مشتری خواهد بود.
تبصره
در صورتی که کاربر یک و یا چندین از
بند از قوانین این شرایط سرویس را رعایت ننماید بخش مرتبط با مهلت یک هفتهای عودت وجه موجود در ماده (بازگشت
پول) لغو گردیده و هیچ مبلغی به هیچ عنوان به کاربر عودت داده نخواهد شد.
لغو سرویس
در صورتی که کاربر به هر دلیل شامل عدم
رضایت از کیفیت ، یا عدم برآورده شدن نیاز ، عدم آگاهی قبل از خرید ، اشتباه در خرید و یا هر دلیل دیگری اقدام به
لغو سرویس نماید هیچ مبلغی تحت هیچ شرایطی به کاربر بازگردانده نخواهد شد و تنها سرویس کاربر جهت جلوگیری از شارژ
مجدد لغو خواهد شد. تنها سرویس میزبانی از این شرایط مستثنا بوده و بر اساس ماده (بازگشت پول) اقدام خواهد
شد.
همچنین سپهر سبز حق فسخ یک طرفه سرویس
کاربر (شامل میزبانی وب ، دامنه و یا هر سرویس دیگر در سپهر سبز) را به هر دلیل فنی و غیر فنی در هر زمانی دارا
میباشد. در این حالت ادامه سرویس کاربر فوراً قطع میگردد و هیچ نوع خدمات دیگری از جمله تحویل سرویس به
کاربر، دادن پشتیبان دادهها ، دادن امکان انتقال به غیر و یا هر نوع خدمات دیگری تحت هیچ شرایطی به کاربر
ارائه نخواهد شد و کاربر باید از نسخه پشتیبان خود که در خارج از سرویس های سپهر سبز نگهداری میکند استفاده
نماید . در این حالت تمامی دادههای کاربر فوراً از سیستم های سپهر سبز حذف و سرویس های مانند دامنه به صورت
عمومی و بودن مالکیت کاربر آزاد میگردند و باقیمانده مبلغ ریالی پرداختی کاربر بر اساس باقیمانده زمان سرویس
وی به صورت ریالی محاسبه و مبلغ آن به کاربر باز پس داده خواهد شد.
همچنین سپهر سبز حق فسخ یک طرفه سرویس
کاربر (شامل میزبانی وب ، دامنه و یا هر سرویس دیگر در سپهر سبز) را به هر دلیل فنی و غیر فنی در هر زمانی دارا
میباشد. در این حالت ادامه سرویس کاربر فوراً قطع میگردد و هیچ نوع خدمات دیگری از جمله تحویل سرویس به
کاربر، دادن پشتیبان دادهها ، دادن امکان انتقال به غیر و یا هر نوع خدمات دیگری تحت هیچ شرایطی به کاربر
ارائه نخواهد شد و کاربر باید از نسخه پشتیبان خود که در خارج از سرویس های سپهر سبز نگهداری میکند استفاده
نماید . در این حالت تمامی دادههای کاربر فوراً از سیستم های سپهر سبز حذف و سرویس های مانند دامنه به صورت
عمومی و بودن مالکیت کاربر آزاد میگردند و باقیمانده مبلغ ریالی پرداختی کاربر بر اساس باقیمانده زمان سرویس
وی به صورت ریالی محاسبه و مبلغ آن به کاربر باز پس داده خواهد شد.
مطالعه دقیق و کامل این
توافقنامه و پذیرش کامل آن برای تمامی کاربران سپهر سبز الزامی میباشد. این توافقنامه در محلی
قرار دادهشده است که در هنگام سفارش و خرید و یا در هنگام عضویت در سایت سپهر سبز تمامی کاربران حتماً باید
تأیید نمایند که این توافقنامه را به طور کامل مطالعه و با آن موافق میباشند و امکان خرید و یا سفارش هیچ یک
از محصولات و خدمات سپهر سبز و یا عضویت در سایت سپهر سبز بدون تأیید مطالعه و پذیرش تمامی بخشهای این
موافقتنامه وجود ندارد و هیچگونه ادعایی مبنی بر عدم آگاهی از این موافقتنامه پذیرفته
نمیباشد. همچنین تمامی کاربران حتماً باید یک نسخه از این توافقنامه را قبل از انجام هرگونه خرید و یا
سفارش از سپهر سبز چاپ نموده و نزد خود به عنوان متن قرارداد و موافقتنامه نگهداری نمایند و در صورت هرگونه
پیگیری از طریق محاکم حقوقی آن را ارائه نمایند و اعلام نمایند که آن را قبل از هرگونه خرید و یا سفارش از سپهر سبز
مطالعه و تأیید نمودهاند.در صورتی که کاربر یک و یا چندین از بند از قوانین این شرایط سرویس را رعایت ننماید
بخش مرتبط با مهلت یک هفتهای عودت وجه موجود در ماده (بازگشت پول) لغو گردیده و هیچ مبلغی به هیچ عنوان به
کاربر عودت داده نخواهد شد.